- tensioattivu cationicu
- Amine Primaria
- Amines Secundarie
- Amminu Terziariu
- Ossidu Amminu
- Amine Etere
- Polyamine
- Funzione Amine & Amide
- Catalizatore di poliuretane
- Betaines
- Clorur di Acidi Grassi
Shandong Kerui Chemicals Co., Ltd.
TEL: + 86-531-8318 0881
FAX: + 86-531-8235 0881
E-mail: export@keruichemical.com
Aghjuntu: 1711 #, Edificiu 6, Lingyu, Guihe Jinjie, Luneng Lingxiu City, Distrettu di Shizhong, Jinan City, Cina
Introduzione à Surfactant Anfotericu-Betaine
Publicatu: 20-12-11
1. Panoramica
I tensioattivi anfoterici si riferiscenu à i gruppi idrofili cationici è à i gruppi idrofobi anionici in a struttura moleculare, chì ponu esse ionizzati in una soluzione acquosa è presentanu e caratteristiche di tensioattivi anionici in una certa condizione media, ma in un'altra condizione media Hè una classe di tensioattivi chì presentanu e caratteristiche di i tensioattivi cationici.
I tensioattivi anfoterici di tipu Betaine si riferiscenu à una classa di cumposti chì a so struttura hè simile à quella di u produttu naturale betaine. U nome chimicu di a betaina hè acetatu di trimetilammoniu. Hè un pruduttu naturale scupertu da Scheibler (Scheibler C. 1869, Scheibler C. 1870) è siparatu da u suchju di a barbabietola. Scheibler hà chjamatu beta-beta in u so nome latinu beta vulgaris.
In u 1876, Bruhl hà aduttatu u termine betaine è hà suggeritu chì i cumposti cù strutture simili cum'è prudutti naturali sianu chjamati "betaines«, Chì sò tensioattivi anfoterici di tipu betaina. I tensioattivi anfoterici di tipu Betaine ponu esse divisi in tippu di acidu carboxilicu, tipu di acidu sulfonicu, tipu di sulfatu, tipu di sulfitu, tipu di fosfatu, tipu di fosfitu, tipu di acidu fosfonicu è tipu di fosfonite secondu u tipu di gruppu acidu. . Oghje, e ricerche naziunali nantu à i tensioattivi betaine sò assai attivi. Frà elli, sò stati ripurtati di più prudutti di tipu àcidu carboxilicu, tipu di acidu sulfonicu è fosfatu.
A maiò parte di i centri di carica pusitivi di surfactanti anfoterici di tippu betaine sò supportati nantu à l'atomi N di ammoniu quaternariu, mentre chì i centri di carica negativi sò supportati nantu à gruppi àcidi carichi negativamente. A differenza trà tensioattivi anfoterici di tipu betaina è altri tensioattivi anfoterici hè chì a causa di a presenza di azotu ammaternu quaternariu in a molecula, ùn esisterà micca in forma di tensioattivi anionici in soluzioni alcaline. In diversi intervalli di pH, i tensioattivi anfoterici di tipu betaina esisteranu solu in forma di tensioattivi zwitterionici o cationici. Dunque, in a zona isoelettrica, i tensioattivi anfoterici betaini ùn sò micca cusì propensi à una forte diminuzione di a solubilità cum'è l'altri tensioattivi anfoterici cun azotu debolmente basicu.
I tensioattivi anfoterici di tipu Betaine sò ancu diversi da i tensioattivi cationici. Alcuni ricercatori (Beckett AH 1963) credenu chì deve esse classificatu cum'è "surfactante anfotericu di sale di ammonio quaternariu"; Moore CD (1960) crede chì deve esse classificatu cum'è "tensioattivu di sal di ammoniu quaternariu". A diversità di i tensioattivi cationici cum'è "tensioattivi quaternari esterni di sali di ammoniu", i tensioattivi anfoterici di tipu betaina ponu esse aduprati in cumbinazione cù tensioattivi anionici è ùn formanu micca cumposti "elettricamente neutri".
I tensioattivi anfoterici di tipu betaina sò una parte impurtante di i tensioattivi anfoterici. Hà una compatibilità eccellente cù tensioattivi anionici, cationici è nonionici, hà eccellenti effetti sinergici, è hè di natura mite. Hà boni pruprietà antistatiche, pruprietà bactericidi, pruprietà anticorrosive, è hè facilmente biodegradabile. Hè ampiamente adupratu in l'industria chimica quotidiana. Cù l'approfondimentu di a ricerca, più tensioattivi di tipu betaina seranu sviluppati è applicati.
2. Prugressu di ricerca di tensioattivi anfoterici di tipu betaine
Dighjà in u 1869, Liebreich O. hà adupratu trimetilamina per preparà a betaina; in 1937, u primu raportu di brevettu di tensioattivi anfoterici apparisce in u Regnu Unitu, è in u 1940 DuPont riporta a prima serie di betaine (Betaine) tensioattivi anfoteri. Da tandu, parechji paesi anu cuminciatu à ricercà è sviluppà tensioattivi anfoterici cumpresi cumposti betaine. Cù l'applicazione crescente ditensioattivi betaina, U ritmu di ricerca in questu campu hè ancu acceleratu. In l'ultimi anni, parechji prudutti novi sò stati sviluppati.
Xu Jinyun et al. hà preparatu octadecil betaina cù amina terziaria octadecyl, acidu cloroaceticu è idrossidu di sodiu cum'è materie prime, è hà testatu a so tensione superficiale, proprietà antistatiche, proprietà emulsificanti è altre proprietà d'applicazione. A betaine di basa hè stata paragunata. Zhang Li è altri anu ancu fattu qualchì ricerca nantu à a chimica di l'interfaccia di stu tensioattivu, cume a tensione superficiale, a microemulsione è i parametri strutturali.
Chen Zonggang è altri anu reagitu cù l'acidu stearicu è trietanolamina per generà stearatu di trietanolamina, è anu cuntrullatu u rapportu di i reagenti per fà u pruduttu principalmente un diesteru, è dopu anu reagitu cù u reagente di quaternizazione monocloroacetatu di sodiu per generà l'esteru di l'acidu grassu trietanolamina Betaina. Stu tensioattivu pò esse adupratu cum'è agente di addolcimentu per a stampa è a tintura. A so dulcezza hè vicina à l'oliu amminicu siliconicu, a so bianchezza è bagnabilità sò megliu cà l'oliu amminicu siliconicu, è hè facilmente biodegradabile. Hè un pruduttu rispettu à l'ambiente.
FangYiwen etal. lauroamidopropil betaina sintetizzata cù N, N-dimetil N'-lauroyl-1,3-propanediamina è cloroacetato di sodiu cum'è materie prime. U pruduttu hà una alta sciuma, stabilizazione di schiuma è prupietà d'ispessimentu. , Bona cumpatibilità cù l'altri cumpunenti in shampoo.
Chen Hongling et al. sintetizatu duie sulfoimidazolinabetaines aduprendu 2-bromoetil sulfonatu di sodiu cum'è materiale di basa idrofila è alchil imidazolina è hà testatu e so proprietà fisiche è chimiche. A formula strutturale hè a seguente.
Jiang Liubo ottiene N-lauricamidopropyl-N'-β-hydroxypropylamine sulfobetaine eliminendu u cloruru di sodiu da sodiu l-chloropropyl-2-hydroxysulfonate è lauramide dimethylpropylamine per reazione, ognunu L'indicatori tecnichi sò basicamente in linea cù i prudutti di marca impurtati. Hà una prestazione lieve, irritazione assai bassa, schiuma ricca è fina, è resistenza à l'acqua è sterilizazione eccellenti.
Nonglanping usa dodecanol, epichlorohydrin, chloroethanol è dimethylamine cum'è materie prime, è P2O5 cum'è reagent di fosforilazione, è u nome sinteticu hè 2- [N- (3-dodecyloxy-2-hydroxy) propyl -N, N-Dimethylammonium] ethyl acid phosphate betaine .
Cen Bo et al. deidroabietilamina separata è purificata da ammina di colofonia sproporziunata, è dopu sintetizzata N-deidroabietil-N attraversu N, N-dimetil deidroabietil amina cum'è materia prima. A N-dimetil carboximetil betaina è u so cloruru sò dui novi tipi di tensioattivi anfoterici betaina.
Wang Jun et al. sintetizatu u surfactant amfotericu di tipu betaina-dodecil dimetil idrossipropil sulfobetaina cun epicloroidrina, bisulfite di sodiu è dodecil amina terziaria cum'è materie prime, E condizioni di reazione sò state ottimizzate.
Henan Dao Chung Chemical Technology Co., Ltd. hà preparatu dui novi surfactanti anfoterici di tippu betaina chì cuntenenu una struttura di catena di polioxietilene reagendu amine alchil polioxietilen dimetil terziaria cun acidu cloroaceticu o acidu cloroetil solforicu. Rializà a produzzione industrializzata.
I paesi stranieri sò sempre à u primu livellu in u campu di tensioattivi betaina, è u so travagliu di ricerca è di sviluppu merita una piena attenzione è una rifarenza di studiu. Per esempiu, Chew, CH, etc. sintetizavanu un polimeru surfactante di tipu betaine AUDMAA cun cloruro di acrilil 1-piridinedecanol è acidu aminoaceticu. A so concentrazione critica di micelle à 24 ℃ hè 9,42 × 10-3mol / L. L'energia di attivazione di polimerizazione hè 50.2kJ / mol. Furuno Takeshi et al. sintetizatu dui novi surfactanti di tipu betaina N, N-idrossietil-N-etilu acidu grassu esteru betaine è N- (ester di l'acidu grassu) etilicu- cù l'acidu grassu d'oliu di tarot cum'è materia prima. N, N-bis (2-idrossietil) -3-12-idrossipropil) ammonium sulfonato.
In l'ultimi anni, ci sò stati assai sviluppi gratificanti in e proprietà fisiche è chimiche di tensioattivi betaina. Per esempiu: YousukeOne, ecc. (dodecyl, tetradecyl, hexadecyl, acid oleic) -dimetil betaine sughjettu, hè statu studiatu u cumpurtamentu dielettricu di a soluzione micellare di betaine surfactant. Ùn hà nunda à chì vede cù a concentrazione di micelle, è a forza di rilassamentu di a soluzione tensioactiva anfoterica cambia in modu proporzionale à a concentrazione, chì hè simile à l'aminoglicolatu betaina chì hà una struttura chimica betaina ma ùn hè micca un tensioattivo. I risultati mostranu chì a superficia micelle di u surfactant anfotericu hà ancu u listessu momentu dipolu istantaneu cum'è a soluzione di glicina betaina.
- Inglese
- Francese
- Tedescu
- Portughese
- Spagnolu
- Russu
- Ghjappunese
- Coreanu
- Arabu
- Irlandese
- Grecu
- Turcu
- Talianu
- Danese
- Rumenu
- Indonesianu
- Ceccu
- Afrikaans
- Svedese
- Pulaccu
- Vascu
- Catalanu
- Esperantu
- Hindi
- Lao
- Albanese
- Amaricu
- Armenu
- Azerianu
- Bielorussu
- Bengali
- Bosniacu
- Bulgaru
- Cebuanu
- Chichewa
- Corsu
- Cruatu
- Ulandesa
- Estone
- Filippinu
- Finlandese
- Frisgianu
- Galizianu
- Georgianu
- Gujarati
- Haitianu
- Hausa
- Hawaiianu
- Ebraicu
- Hmong
- Ungherese
- Islandesu
- Igbo
- Giavanese
- Kannada
- Kazakh
- Khmer
- Curdu
- Kyrgyz
- Latinu
- Lettone
- Littuanianu
- Luxembou ..
- Macedone
- Malgache
- Malese
- Malayalam
- Maltese
- Maori
- Marathi
- Mongolianu
- Birmanu
- Nepalese
- Novegese
- Pashto
- Persianu
- Punjabi
- Serbianu
- Sesotho
- Sinhala
- Sluvaccu
- Sluvenu
- Somalianu
- Samoan
- Gaelicu scuzzese
- Shona
- Sindhi
- Sundanese
- Swahili
- Tadjicu
- Tamil
- Telugu
- Thai
- Ucrainu
- Urdu
- Ouzbek
- Vietnamiana
- Gallese
- Xhosa
- Yiddish
- Yoruba
- Zulu